Pengajian Luar Kampus

Laman Web ini adalah khas bagi Pelajar Luar Kampus Fakulti Perakaunan UiTM Shah Alam. Jika terdapat sebarang kemusykilan atau pertanyaan sila berhubung dengan KOORDINATOR PLK di talian 03-55225223 atau e-mail: salina230@salam.uitm.edu.my . Sekian

Tuesday, January 13, 2009

PENGUMUMAN 255-AIS510 & AIS630

1. setakat 13/1/2009 kedua-dua kelas telah penuh 30 orang
2. saya menerima permohonan seorang pelajar yang kononnya semester akhir untuk masuk kedua-dua kelas tersebut
3. saya telah menjelaskan bahawa kelas-kelas AIS tidak dapat ditambah pelajar kerana ia melibatkan makmal komputer
4. pelajar ini telah mendesak bahawa saya mesti berbuat apa sahaja supaya dia dapat daftar kelas-kelas tersebut
5. saya mohon maaf jika anda 60 orang yang telah mendaftar akan menghadapi apa-apa kesulitan diatas permohonan ini.
6. saya juga berharap bahawa kelas anda sentiasa dapat di lab1 ting 11. ada kemungkinan kelas terpaksa di ting 4 (30 komputer) kerana
a. bekalan elektrik terputus
b. ada ubahsuai pejabat/kelas berhampiran yang bising
c. kelas-kelas ganti yang bertindih
d. lain-lain hal luarjangka
terima kasih