Pengajian Luar Kampus

Laman Web ini adalah khas bagi Pelajar Luar Kampus Fakulti Perakaunan UiTM Shah Alam. Jika terdapat sebarang kemusykilan atau pertanyaan sila berhubung dengan KOORDINATOR PLK di talian 03-55225223 atau e-mail: salina230@salam.uitm.edu.my . Sekian

Tuesday, July 04, 2006

Pengumuman 22

PERHATIAN
1. Bil Yuran Pengajian PLK hanya boleh dicetak selepas hari Khamis (Hari Jumaat lah...kalau tak faham)
2. Saya sudah mendaftarkan kursus mengikut e-mail yang diberi ataupun mengikut borang pendaftaran yang berwarna biru (diberi pada semester lepas). Walaubagaimanapun saya memerlukan saudara/i menyemak pendaftaran tersebut sebelum saya membuat pengesahan. Selepas saya membuat pengesahan barulah bil boleh dikeluarkan. Sila beri pendapat anda perlukah anda membuat semakan sebelum saya membuat pengesahan bagi mencetak bil. Pilihan:
a. Tak perlu semak..... saya sahkan anda cetak bil dan TAK PERLU HADIR KE FAKULTI pd 9 JULAI ini.
b. Perlu Semak.....sila hadirkan diri anda di FAKULTI PERAKAUNAN untuk menyemak penyata pendaftaran kursus (sementara). Waktu: bila-bila masa waktu pejabat sehingga hari ahad (9 Julai 2006).
Sila nyatakan diruangan comment pilihan anda. DIAM tanda memilih pilihan a.